National Journals


  National Journals
Kiraz, E., Aksu, M., Daloğlu, A., Demir, C. E., & Yıldırım, S., (2010). Öğretmen adaylarının eğitim görüşlerinin farklı değişkenlere göre incelenmesi. İlköğretim Online, 9(2), 526-40.
Göktaş, Y. & Yıldırım, S. & Yıldırım, Z. (2009). Teacher Educators' ICT Competencies Usage and Perceptions. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 29(1). 109-125.
Çakır, R. & Yıldırım, S. (2009). Bilgisayar Öğretmenleri Okullardaki Teknoloji Entegrasyonu Hakkında Ne Düşünüyorlar? İlköğretim Online 8(3). 952-964.
Göktaş, Y. & Yıldırım, Z. & Yıldırım, S.,(2008). The keys for ICT integration in K-12 education: Teachers' perceptions and usage. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , p.127-139.
Göktaş, Y. & Yıldırım, Z. & Yıldırım, S., (2008). Status of ICT in Schools of Teacher Education: Deans' Views . Eğitim ve Bilim, 33, p.30-50.
Karaman S. & Ozen, U.& Yildirim S., Ogrenme nesnelerinin pedagojik boyutu ve ogretim ortamina kaynastirilmasi. Egitim ve Bilim, 32, (2007), s.3-15.
Baturay, M. & Yıldırım, S. & Daloğlu, A. (2007). Web TAbanlı İngilizce Kelime Öğretimi ve Tekrar Modeli. Politeknik Dergisi. 10(3). 241-245.
Karaman, S., Özen, Ü., Yıldırım, S., (2006). AtaNesA Nesne Ambarını Yapısı ve İşleyişi. Eğitim ve Bilim, 31, s.34-42.
Çakır, R. & Yıldırım, S., Are Computer Teachers Trained for the Teaching Profession? An Assessment of a Computer Teacher Training Program. Eğitim ve Bilim, 31, (2006), s.35-44.
Yıldırım, S., Göktaş, Y., Temur, N, & Kocaman, A. (2004). İyi Bir Öğrenme Yönetim Sistemi (ÖYS) İçin Kriter Önerisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2(4).
Yiğit, Y. & Zayim, N. & Yıldırım, S. (2002). Yükseköğretimde Öğretim ve İdari Amaçlı Teknoloji Kullanımı: Bir Durum Saptaması. Eğitim ve Bilim. 27(124), s. 42-51.
Gürbüz, T., Yıldırım, S., Özden Y. (2001). “Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi ve Geleneksel Bilgisayar Okuryazarlığı Derslerinde Bilgisayara Yönelik Tutumlarının Karsılaştırılması: Bir Durum Çalışması. Eğitim ve Bilim. 26(119), s. 49-56,.
Yiğit, Y. & Yıldırım, S. & Özden, M.Y. (2000). “Web Tabanlı İnternet Öğreticisi: Bir Durum Çalışması.” Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 19, s.166-176,.