ME 582 - Spring 2014 Evaluations

  •  Cüneyt hoca verdiği dersi ciddiye alan nadir hocalardan. Öğrenciye birşeyler öğretmek için çabaladığı çok açık. Hocanın bu tutumu öğrenciyi de motive ediyor. Hatta derse gereken önemi vermediğim zamanlar vicdan azabı bile çekiyorum. Bundan dolayı Cüneyt hocaya çok teşekkür ediyorum.
  •  I like the chapter handouts and exercise problems at the ends. I like Ch. 7-8 with N-S code, also Ch.9 LSFEM.
  •  Dersin içeriği, verilen ödevler, anlatımınız güzeldi. Fakat sınavda formüllerin olmaması ya da olmayacağının söylenmemesi dezavantaj oluşturdu benim için. Çünkü hangi formülü bileceğimi, hangisini bilmemin gerek olmasını bilemediğim için yapılışını bildiğim soruları dahi yapamadım.
  •  Derste dağıtılan ders notlarının siteye konulmaması bana saçma geldi. Derse gelemeyen kişi o konuyla ilgili ders notlarını alamadı. Hocamızdan pdf halinde istediğimizde de notların içeriğini sürekli değiştirdiğini söyleyip vermedi. Ayrıca Cuma 5.40'a kadar olan ödevi pazartesi sabahına erteleme isteğimizin de reddedilmesi garip geldi. Dersi alanların arasında çalışanların da olduğunu düşünüp hocamızın kolaylık sağlayacağını düşünüyordum, çünkü Cüneyt hoca genellikle öğrencilerin isteklerini dikkate alır diye biliyordum, yanılmışım.

ME 582 - Spring 2013 Evaluations

  •  Hocanın verilen ödevler vasıtasıyla öğrenciyi iyi bir şekilde yönlendirdiği ve kendi çabasıyla öğrenmesine olanak sağladığı bir ders. Sayısal metotları içeren dersler, tıpkı bu ders gibi, ödevlere ve pratiğe dayalı olmalı. Sayın Hocama bu ders için çok teşekkür ederim.

ME 582 - Spring 2011 Evaluations

  •  Ödev teslim sürelerinin daha uzun olması yararlı olabilirdi. Ödev sorularının sonuçlarının verilmesi yararlı olacaktır. Çözüm yolunda yapılan ufak hatalar tespit edilebilecektir. Derste anlatılan konuların katı mekaniğine uygulanmasına kısaca değinilmesi faydalı olacaktır.
  •  Great instructor, but the lecture material should be re-organized. Maybe ME 413 should be a prequisite for this course and the material at the beginning can be eliminated, leaving space to some other subjects like "turbulence modelling".

ME 582 - Spring 2010 Evaluations

  •  Ders benim açımdan çok faydalıydı.
  •  New ideas and new route about FEM and the course is up-to date with new subjects. The course inspired all of us.
  •  Ben bu dersten epey çok şey öğrendim. Bu derste sevmediğim tek şey herşeyin belirsiz oluşu dersin dönem içinde gelişmeye devam etmesi. Mesela Cüneyt hocamız midterm için kısa olacak demişti, sınav 3.5 saate sarktı. Her ne kadar bu önemsiz gözükse de tutarlı olmanın önemli olduğunu düşünüyorum. Veya bir başka örnek, ödev veriliyor, sonra ödevdeki soruların yarısı bonus soruya dönüşüyor, bunlar baştan belirli olmalı. Bunlar not aşamasında problem olacaktır. Maalesef belirsizlikler benim pek sevmediğim şeyler. Bunun dışında ders öğretici ve farklıydı, amacına ulaştı. Ayrıca iyi niyetiniz için teşekkürler. Sorduğumuz sorulara olumlu cevap almak güzeldi.
  •  Cüneyt Hoca'nın bu dersi ikinci kere verdiğini biliyorum. İlki de bayaa eski bir zamanda verilmiş. O yüzden bizimkine ilk diyebiliriz. O sebeple Cüneyt Hoca tam olarak nasıl bir müfredat izlemesi gerektiğini ayarlayamadı. Bunun sebeplerinden biri de daha önce ME 413 dersini almış öğrencilerle almamış öğrencilerin bir arada olmasıydı. Bana göre 413 almamış öğrencilere verilmemeliydi ders. 413'ün kısa bir özeti ve bir kaç ödev verildikten sonra 582 konularına geçilmeliydi. Öyle olmayınca ders biraz sıkıştı. Bir de ilk başlarda üst üste ödevler verdi Cüneyt Hoca ve her ne kadar ödevler biraz zorlasa da dersi anlamamız adına gerçekten yararlıydı bu ödevler. Daha sonra Hoca'nın yoğunluğundan dolayı ödevler gelmedi ve o bölümleri çok anlayamadık. Şimdi son bir proje var, onun da çok yararlı olacağını düşünüyorum. İlerde daha oturmuş ve daha yararlı bir ders olacağını düşünüyorum. Cüneyt Hoca ise her zamanki gibi bölümdeki en iyi insanlardan biri olduğunu gösterdi diye düşünüyorum ders boyunca.
  •  The course was as a continuation of the ME 413 course, which again offered by Dr. Sert but it nearly turned into the exact same of it since Dr. Sert did not want to refuse who did not have any finite element knowledge from the course. With time consuming individual homeworks, which were nearly the same as the ones we performed on ME 413 course just destroyed my motivation to do them so I performed very poorly on the homeworks. Despite these negative facts, the style of the isntructor, carefully and elaborately prepared lecture notes, a very good exam with notes open and without a time limitation was the outstanding good parts of the course. Also, the subjects tought on the last weeks, the flexibility of choosing our own project and doing this in a relatively early stage were great. I wish that in the following semesters a better organization about the subjects and homeworks would be done.

ME 582 - Spring 2005 Evaluations

  •  Ders çok iyiydi, fakat proje kısmı biraz havada kaldı. Onun yerine sadece ödevler olsa daha iyi olurdu diye düşünüyorum.
  •  One of the greatest instructors that this department ever seen.
  •  Üniversite hayatımda aldığım en güzel dersti. Çok fazla şey öğrendim. Cüneyt Sert'e teşekkürler.
  •  Ders çok iyi ama proje olayı biraz yalan oldu. Bundan sonraki dönemlerde projeler daha düzenli olursa daha iyi olur.
  •  Master dersleri içinde aldığım en faydalı derslerden birisiydi. Teşekkürler.
  •  Çok kapsamlı bir dersti. Bir doktora öğrencisi olarak dersten gayet memnun kaldım.
  •  It is a well designed and flawlessly taught course. Excellent performance by Dr. Sert, considering this was the first semester of this course. Very solid and educative homework problems were perfectly chosen. Dr. Sert has a great teaching attitude, a rare encounter for our department (unfortunately). This course is a gain, and Dr. Sert is an asset for the department.
  •  Bu derse proje ve sınav fazla. Sadece ödev olsun ama bilgisayarda olsun.
  •  Genellikle heat transfer problemleri çözüldü. Fluid flow için çok az zamanımız kaldı. Buna göre ders planı yeniden düzenlenebilir.
  •  Dersi alacak öğrencilere, dersin daha verimli olması için temel bir FEM ve MATLAB bilgisine sahip olmaları gerektiği belirtilmelidir.
  •  Bir MSc dersine göre çok ödev veriliyordu. Workload çok fazla olabiliyordu. Aslında az sınav çok ödev vermek MSc dersi için iyi, ama ödevleri bir haftada yetiştirmek genelde çok zor oldu. Değerlendirme oldukça adildi bu arada.
  •  Numerik integral alma ve Jacobianlarla gereksiz zaman harcandı, Matlab hariç programlama dilleri için gerekiyor olabilir ama derste malum Matlab kullanılıyor. Bu dersin projesi kod yazma üzerine olmalı, literatür taraması projesi bu derse uymuyor.