ME 210 - Spring 2004 Evaluations

  •  Ders zaten kolay bir ders. Ders anlatımı iyiydi. Biraz daha yüksek sesle olursa daha iyi olur. Derste alınan notlar sınav için oldukça yararlı. Fakat daha fazla örnek çözülmesi gerek.
  •  Hocam, bu ders sayesinde tekrar bölümü sevdim. Bunda sizin katkınız tabiki çok büyük. Hep böyle gayretli ve iyi niyetli olursanız eminim öğrenciler de aynı şekilde tepki verir. Derse çok iyi hazırlanıp geldiğiniz belli. Sadece notlar, sınavdan yüksek not almak için yeterli oluyor. Ayrıca sizi aşırı duygusal buluyorum. Tavsiyem bazı şeyleri öğrencilerle paylaşmayın.
  •  Sene başında dersi ilk defa veriyor olmanızı söylemeniz, derse karşı, size karşı bir güvensizlik yaratmıştı. Ama bunu tam tersine çevirebilmeniz sizin için zor olmadı. Derse bilhassa elinizde kitaplarla gelmeniz, öğrenciye dersin ciddiyetini daha iyi kavratıyor. Sizde sadece tek bir olumsuz taraf buluyorum, o da ses tonunuz ve öğrenciyle göz kontağı kurmamanız. Bir de ses, sınıfta çok ses oluyor. Anlattığınız fıkralar da güzel, sonunu bağlayabilseniz bir de, seneye görüşmek üzere.
  •  At the beginning of the semester, my attitude was really negative for this lesson. However, I liked it when I attend the lectures. Because the instructor presented simple examples which helps me to understand the meaning of the topic. Moreover, the instructor didn't go into the topics very theoretically, which made me to keep up with the lesson. So, I appreciate the instructor.
  •  Öğrencilerle iletişim kurmakta başarılı bir hocamız, matematik derslerine ilgim fazla olmamasına rağmen tüm derslere katıldım ve dersleri anladım. Diğer bazı hocalar gibi sadece bilmiyor, bildiğini öğrenciye aktarabiliyor.
  •  Çok sevecen bir insan, çok iyi davranıyor.
  •  Geçen sene de bu dersi alan bir öğrenciniz olarak, notlarınızın daha çok işe yaradığı düşüncesindeyim. Derste anlaşılır bir dille anlatıyorsunuz. Ses tonunuz ise çok düşük hocam. Tek negatif yön olarak bunu söyleyebilirim, ama geçen seneye göre daha iyi geçiyor benim için.
  •  Ders hakkında söyleyebileceğim zevkli işlendiğinde çok faydalı ve verimli olabilecek bir matemetik dersi olduğu, ama ben dersin bende uyandırdığı bu beklentileri bulamadım. Sanırım nedeni hocaya bir türlü alışamadım. Hoca derste yapabileceğinin en iyisini yapıyor, bu nedenle yapıcı bir eleştiri getiremeyeceğim.
  •  Ders anlatımı daha zevkli hale getirilmeli. Öğrencinin ilgisi çekilmeli. Bu amaçla dersle ve konularla alakalı ilginç örnekler veilebilir. Hocamız yeteri kadar bilgiye sahip, konusunda uzman bir öğretim üyesi. Fakat ders anlatma tekniklerini geliştirmesi kanaatindeyim.
  •  Lecturer is all the time successfull but the text book is not so helpful. Maybe it should be better if you could provide some other lecture notes or another textbook. The textbook is too general, although it looks thick.
  •  Her ne kadar hoca iyi niyetli olsa da dersin sıkıcı geçmesini engelleyemiyor. Ses tonunun hep aynı düzeyde olması (genelde düşük seviyede) konsantre olmamızı sağlayamıyor. Yine de derse özen gösteriyor olması, ve güzel not tutturması işimizi biraz kolaylaştırıyor.
  •  Ders daha zevkli hale getirilebilirdi.
  •  Genel olarak güzel. Özellikle iletişimi yakın ve sevecendi. Ama ders sıkıcı ve instructor teşvik edici bir şekilde konuşmuyor, dersi dinlettirmeye çalışmıyor. Bir kere derse 3 saniye geç kaldık ve almamıştı. O zaman biraz darıldım ne yalan söyliyim.
  •  İlk derse başladığımızda slayttan işliyorduk, bu yanlıştan dönmemiz iyi oldu. Daha zor sınavlara yönelik örnekler çözülmeli.
  •  There should be more emphasis on 'Applied' rather than 'Math' in the examples. The instructor should try to communicate with the students better.
  •  Dersin çok zevkli olduğunu söyleyemem. Ben 1. sınıf matematik derslerinde çok başarılıydım ve çok zevk alıyordum. Hocalarım ve ders malzemeleri (kitap, sınav, örnek sorular, anlatım tarzı) beni yeterince tatmin ediyordu. Bu dersin hocasına direk pek birşey söylemek istemem, ama dersin organizasyonu çok kötü, sanki hocalar ve asistanlar konuya hakim değiller. Sınavlar ölçücü değil, matematiksel yeteneği olanı ödüllendirmiyor, tam tersi aşağı çekiyor. Cüneyt hoca özünde iyi biri ama bu dersi çok sıkıcı anlatıyor, sesi duyulmuyor, örnekler açık değil, anlaşılır malzeme veremiyor. Eminim başka dersleri iyi veriyordur, ama 210'u değil.
  •  Derste çözdüğümüz sorularla sınavda karşılaştıklarımız arasında dağlar kadar fark var. Bence iki haftada bir recitation, soru saati olsa çok iyi olur.
  •  Dersleri tahtaya değil sınıfa anlatmalısınız. Öğrencilerle ders sırasında kontağınız çok sınırlı. Tek düze bir ses tonu ile anlatıyorsunuz. Bu ses tonu dinlemeyi zorlaştırıyor. Ders ile alakanız yokmuş gibi cevaplar verebiliyorsunuz, "bilmiyorum, bakmadım, olabilir" gibi. Bu size olan güvenimi azalttı.
  •  Zamanında bölümü birincilikle bitirmiş olmak sanırım öğretim görevlisi olmak için yeterli değil. Hocamız iyi niyetli olabilir fakat ders verirken adeta işkence çekiyor.
  •  Konuları çok iyi bilmek ne yazıkki dersi iyi anlatmak için yeterli değil.
  •  Sanırım hoca 96'da bölümü birinci bitirmiş. Ama öğrencilikle hocalık bir olmuyo herhalde. Ders anlatışı zayıftı. Ha bire elindeki kağıtlardan yazıyo ve sırtı dönük oluyo. Bu yüzden arada bir kopukluk oluyo sınıf ile. Örnek çözdüğü soruları da anlatması yeterli değil.