Sincan-Sanayi hattı sinyalsiz
bir hat. Sincan 6. yolun makası şeftrenimiz tarafından yapılıyor (7.
Mayıs.
2004).
Şeftrenimiz makas dillerini denetliyor.
Hat sinyalsiz olduğu için YS (en yakın Yanar Söner sinyale uy) işareti
ve uyulacak cüce sinyal de görülüyor (7. Mayıs. 2004).
Sincan çıkışındaki denetimsiz hemzemin
geçit (7. Mayıs. 2004).
Sincan-Sanayi hattı Sincan batı
makasından
kuzeye doğru ayrılıyor (24. Eylül. 2003).
Burada silolar için ayrı bir kör hat
da var (24. Eylül. 2003).
Bu hatta bekleyen kapalı vagon ve hattın
ayrıldığı makas da görünüyor (24. Eylül. 2003).
Sinyalizasyonsuz, tek hat siloların
önünden kuzeye doğru ana hattan uzaklaşıyor (24. Eylül. 2003).
Sincan-Sanayi hattının birinci
kilometresini
gösteren işaret (7. Mayıs. 2004).
Yol üzerinde bir akarsu köprüsü de var
(7. Mayıs. 2004).
Sincan-Sanayi hattının ikinci
kilometresini
gösteren işaret (7. Mayıs. 2004).
Hat üzerindeki tek ara durak Organize.
Bu durakta üzerinde elektrik olan parçaları perondan uzak tutmak için
değişik
bir parça kullanılmış (7. Mayıs. 2004).
Makinistimiz Soner Gürkan (11. Ağustos
2004 günü Tavşancıl İstasyonundaki tren kazasında yaşamını yitirdi, nur
içinde yatsın) Organize istasyonundan
hareket etmeden önce kapıları kapatmak için pencereden sarkmış (24.
Eylül.
2003).
Organize durağının batı ucu (24. Eylül.
2003).
Yol üzerindeki bir sanayi tesisine giren
elektrifikasyonsuz makas (7. Mayıs. 2004).
Yol üzerindeki bir sanayi tesisine giren
elektrifikasyonsuz makas (24. Eylül. 2003).
Sincan-Sanayi hattının üçüncü
kilometresini
gösteren işaret (7. Mayıs. 2004).
Organize durağını geçtikten sonra Sanayi
istasyonuna gelmeden önce hat meşhur Ankara-İstanbul Sürat Demiryolu
üzerinde
bulunan bir tünele girecekmiş gibi gidiyor ama kısa bir süre sonra sert
bir kurba ile kuzeye dönüş hayal kırıklığına neden oluyor (24. Eylül
2003).
Geziyi birlikte yaptığımız Altan Ataman
güzergahımızı Ankara-İstanbul sürat demiryolundan saptıran kurbaya
bakıyor
(24. Eylül. 2003).
Kurbadan hemen sonrası hattın dördüncü
kilometresi (7. Mayıs. 2004).
Derken makasları ve saydingleri olan
Sanayi İstasyonuna (Klm: 4+653) geliyoruz (24. Eylül. 2003).
Yeni renkleriyle çift pantograflı A4
14 034 Sanayi istasyonunda Sanayi-Sincan seferi için hareket
zamanını
bekliyor (7. Mayıs. 2004).