Sincan-Sanayi Hattı
(1950 mm pantograf başlığı)


Sincan-Sanayi hattı sinyalsiz bir hat. Sincan 6. yolun makası şeftrenimiz tarafından yapılıyor (7. Mayıs. 2004).


Şeftrenimiz makas dillerini denetliyor. Hat sinyalsiz olduğu için YS (en yakın Yanar Söner sinyale uy) işareti ve uyulacak cüce sinyal de görülüyor (7. Mayıs. 2004).


Sincan çıkışındaki denetimsiz hemzemin geçit (7. Mayıs. 2004).


Sincan-Sanayi hattı Sincan batı makasından kuzeye doğru ayrılıyor (24. Eylül. 2003).


Burada silolar için ayrı bir kör hat da var (24. Eylül. 2003).


Bu hatta bekleyen kapalı vagon ve hattın ayrıldığı makas da görünüyor (24. Eylül. 2003).


Sinyalizasyonsuz, tek hat siloların önünden kuzeye doğru ana hattan uzaklaşıyor (24. Eylül. 2003).


Sincan-Sanayi hattının birinci kilometresini gösteren işaret (7. Mayıs. 2004).


Yol üzerinde bir akarsu köprüsü de var (7. Mayıs. 2004).


Sincan-Sanayi hattının ikinci kilometresini gösteren işaret (7. Mayıs. 2004).


Hat üzerindeki tek ara durak Organize. Bu durakta üzerinde elektrik olan parçaları perondan uzak tutmak için değişik bir parça kullanılmış (7. Mayıs. 2004).


Makinistimiz Soner Gürkan (11. Ağustos 2004 günü Tavşancıl İstasyonundaki tren kazasında yaşamını yitirdi, nur içinde yatsın) Organize istasyonundan hareket etmeden önce kapıları kapatmak için pencereden sarkmış (24. Eylül. 2003).


Organize durağının batı ucu (24. Eylül. 2003).


Yol üzerindeki bir sanayi tesisine giren elektrifikasyonsuz makas (7. Mayıs. 2004).


Yol üzerindeki bir sanayi tesisine giren elektrifikasyonsuz makas (24. Eylül. 2003).


Sincan-Sanayi hattının üçüncü kilometresini gösteren işaret (7. Mayıs. 2004).


Organize durağını geçtikten sonra Sanayi istasyonuna gelmeden önce hat meşhur Ankara-İstanbul Sürat Demiryolu üzerinde bulunan bir tünele girecekmiş gibi gidiyor ama kısa bir süre sonra sert bir kurba ile kuzeye dönüş hayal kırıklığına neden oluyor (24. Eylül 2003).


Geziyi birlikte yaptığımız Altan Ataman güzergahımızı Ankara-İstanbul sürat demiryolundan saptıran kurbaya bakıyor (24. Eylül. 2003).


Kurbadan hemen sonrası hattın dördüncü kilometresi (7. Mayıs. 2004).


Derken makasları ve saydingleri olan Sanayi İstasyonuna (Klm: 4+653) geliyoruz (24. Eylül. 2003).


Yeni renkleriyle çift pantograflı A4 14 034 Sanayi istasyonunda Sanayi-Sincan seferi için hareket zamanını bekliyor (7. Mayıs. 2004).


Ana Sayfaya...