Haydarpaşa Garının inşası
sırasında
çekilen bu fotoğraf peron markizleri nedeniyle bugün güçlükle
görülen
binanın
doğu yüzünü gösteriyor (Fotoğraf: Basın Yayın Enformasyon
Genel
Müdürlüğü).
Haydarpaşa Garının kuzey ve batı
yüzlerinin
1925'deki durumunu gösteren bir kartpostal. 29.
Nisan. 2002'deki durumla karşılaştırıldığında kule ve
çatılar
dışında
yapının pek de değişmediği görülüyor (Levant Koleksiyon Arşivi
No: 154).
Haydarpaşa Garının karşı kıyıdan, Sirkeci-Halkalı demiryolunun
yanından
görünüşü (6. Haziran. 2004).
Haydarpaşa Garının kuzey
tarafında
Haydarpaşa
Limanı ve trenlerin "Feribot"a
bindirildiği
özel hatlar var. Gara sonradan eklenen ve bir süre "Yeni Yol"
adını
taşıyan
yollarda 14 000 banliyö dizileri
görülebiliyor
(2. Ağustos. 2002).
Anadolu demiryolunun son noktası:
Haydarpaşa
Garı (29. Nisan. 2002).
Ana salona günışığı girmesini
sağlayan
vitraylı pencere ve yakından görünen saat (29. Nisan. 2002).
Haydarpaşa Garında batıya bakan
saat
(24. Ekim. 2003).
Garın başka bir açıdan görünüşü
(29.
Nisan. 2002).
Garın denizden ilk görünümü
(Kadıköy'e
giderken, 29. Nisan. 2002).
Kadıköy'e yaklaşırken yan cephe
de
karanlık
da olsa görünmeye başladı (29. Nisan. 2002).
Kadıköy'den Haydarpaşa Garı (29.
Nisan.
2002).
Binanın güney yüzünden bir ayrıntı (8. Haziran. 2004).
Binanın güney yüzünden başka bir ayrıntı (8.Haziran. 2004).
Vapur Karaköy'e doğru yol
alırken
(29. Nisan. 2002).
Haydarpaşa'yı tekrar
selamlama
(29. Nisan. 2002).
Haydarpaşa'nın genel görünümü
(29.
Nisan.
2002).
Denizden Haydarpaşa Garı (29.
Nisan.
2002).
Garın kuzey yüzü de görünmeye
başladı
(29. Nisan. 2002).
Haydarpaşa Garının batı ve kuzey
yüzleri
(29. Nisan. 2002).
Haydarpaşa'nın kuzey yüzü (29.
Nisan.
2002).
Haydarpaşa Garı güney kolunun
içten
görünümü (24. Ekim. 2003).
Haydarpaşa Garı güney kolunun
içten
görünümü (24. Ekim. 2003).
Haydarpaşa Gar Binasının içinde orijinal boyasını koruyan bir
tavan
(zeminden tavanın tümünü çekebilmek için geniş açılı objektif
kullanılması zorunluluğu nedeniyle görüntüdeki bozulma en üst
düzeydedir) (8.
Haziran. 2004).
Haydarpaşa garında orijinal boyalı tavanda kanatlı
tekerlek
ayrıntısı (8. Haziran 2004).
Gece Haydarpaşa Garının ana salonu (24. Mayıs. 2007).
Gece Haydarpaşa Garının dış yüzü
(24. Mayıs. 2007).
Gece peronlarla ana salon arasındaki kapalı bölüm (20. Temmuz.
2007).
Aynı bölümden hatlara bakış (20. Temmuz. 2007).
Gece Haydarpaşa Garının batı yüzü ve güney kulesi (28. Nisan.
2008).
Gece Haydarpaşa'nın batı yüzü (28. Nisan. 2008).
Gece Haydarpaşa Garı batı yüzündeki merdivenler, giriş ve saat
(28. Nisan. 2008).
Gece garın batı yüzündeki vapur iskelesi ile bağlantıyı
sağlayan kuzey kapısı (28. Nisan. 2008).
Yangın sonrası
Haydarpaşa
garının geçici çatısı. Bu yangının söndürme çalışmaları
sırasında
yukarıda iki fotoğrafı görülen orijinal tavan da ne yazık ki
ağır hasar
görmüştür (4. Şubat. 2011).