Haydarpaşa kuşak hattının ana hattan
görünümü (29. Nisan. 2002).
Ankara Garı kuşak hattında E 52 500
tarafından çekilen Başkent Ekspresi Marşandiz Garına gitmek üzere
çevriliyor.
Önde görünen binalar eski buharlı lokomotif deposu ve eski motorlu tren
deposu (21. Haziran 2002)*
Kuşak hattında nazlı nazlı ilerleyen
Başkent Ekspresinin lokomotifi Ankara Gar doğu girişine yaklaşıyor.
Soldaki
binalar restorasyonu süren eski TCDD depoları (21. Haziran. 2002)*
Başkent Ekspresi yavaş yavaş gara
yaklaşıyor.
Lokomotifin hemen sağındaki levhada "Azami Sürat 10 km/sa" yazıyor (21.
Haziran. 2002)*
Ve sonunda gara giriyor (21. Haziran.
2002)*
Ankara Gar kuşak hattının güney tünel
girişi (30 Haziran. 2002).
Başkent Ekspresi kuşak hattında dönmek
üzere Ankara Garı 1. Perondan çıkıyor (21. Temmuz. 2002).
Başkent Ekspresi kuşak hattına kuzeyden
giriyor (21. Temmuz. 2002).
Başkent Ekspresi Ankara Garı eski tren
depolarının önünden kıvrılıyor (21. Temmuz. 2002).
Başkent Ekspresi tünele doğru ilerliyor
(21. Temmuz. 2002).
Lokomotif tünelde kayboldu bile (21.
Temmuz. 2002).
Derken güney taraftan lokomotif çıkıyor
(21. Temmuz. 2002).
Ve gara girmek için ilerliyor (21.
Temmuz.
2002).
Başkent Ekspresi kuşak hatında dönmüş
olarak Ankara Garına doğu girişinden yaklaşıyor (21. Temmuz. 2002).
Irmak Garı kuşak hattında döndürülen (müselles edilen) DE 22 000 tarafından çekilen bir yük treni. Bu hat Çankırı cihetinden Kayseri cihetine
(veya Kayseri cihetinden Çankırı cihetine) giden trenleri müselles
etmek için kullanılır. (Açıklama Derya Ferendeci, 8. Mart.
2005).
Irmak kuşak hattının daha geniş açılı bir görünüşü. Sol taraf Ankara
yönü (8. Mart. 2005).