Plasser & Teurer Yol Makinası Ankara
Garında (9. Mart. 2002).
Plasser & Teurer Yol Makinası Ankara
Garında (9. Mart. 2002).
Sincan'daki yol makinalarından biri
(13. Nisan. 2002)
Sincan'daki balast düzelten yol makinası
(13. Nisan. 2002)
Sincan'daki yol makinası (13. Nisan.
2002)
Sincan'daki yol makinası (13. Nisan.
2002)
Sincan'daki yol makinası (13. Nisan.
2002)
Sincan'daki balast buraj makinası (13.
Nisan.
2002)
Sincan'daki balast buraj makinasının
ayrıntısı
(13. Nisan. 2002).
Ankara'da bulunan Uzun Ray Kaynak Atelyesi ve Yol Makineleri Bakım
Fabrikasında bakımdan yeni çıkmış 7. Bölgeye ait Plasser & Theurer
yol makinesi (11. Aralık. 2014)
Aynı makinenin buraj (travrslerin altının balastla beslenerek yol
profilinin düzeltilmesi işlemi) sistemi ayrıntısı. Sağda görünen
tekerlekler rayları istenen seviyeye kaldırırken solda görünen
parmaklar da travesin altını balast ile besliyor (11. Aralık. 2014)
TCDD'nin hafif vinçli poz otosu Ankara
Garı doğusunda park halinde (15. Mayıs. 2003).
Ankara-İstanbul Demiryolu
Rehabilitasyonu
temel atma töreninde kullanılan hafif poz vinci (Ankara Garı batı kör
hattı, 8. Haziran.
2003).
Ankara-İstanbul Demiryolu
Rehabilitasyonu
temel atma töreninde kullanılan hafif poz vinci (Ankara Garı batı kör
hattı, 8. Haziran.
2003).
Vinç operatörü temel atma töreni için
yerini alıyor. Elektrifikasyon direğinde CTC
seyyar
telefon prizinin yerini gösteren işaret direk numarası görülebiliyor
(Ankara
Garı batı kör hattı, 8. Haziran. 2003).
Bir çalışma gününün ardından balast eleme makinası Kayaş İstasyonuna
doğu makaslarından giriyor (27. Temmuz. 2004).
Demiryolu hattının durumunu düzenli olarak denetleyen MPV-7 ölçüm
makinasının ölçüm sonuçlarını gösteren grafiği (9. Ekim. 2004).
MPV-7 makinasının grafik ayrıntısı. Bu grafik yolda bulunan geometrik
bilgileri (ekartman, dever, nivelman, burulma gibi) içerir (9. Ekim.
2004).
MPV-7 makinasının ölçüm yapan üç arabasından taşıtın ortasında bulunan
ikinci araba (9. Ekim. 2004).
MPV-7 makinasının ölçüm yapan uç arabalarından biri (9. Ekim. 2004).
MPV-7 makinasının kumanda masası. Görünen volan el freni. Operatörün
solu aracın önü ve operatör öndeki ölçüm arabasını izliyor. Öndeki
araba makas,
hemzemin geçit ya da kilometreye geldiğinde sol elinin baş parmağı ile
düğmeye basıp grafiğe işater koyuyor. Aracın operatörün sağında gaz
pedalı solunda ise fren pedalı var. MPV-7 makinasının azami hızı saatte
60 kilometre, ölçüm yaparken ise saatte 30 kilometre (9. Ekim. 2004).
Pendik'te bulunan katener bakım aracı. Aracın katener bakımında
kullanılan platformuna ek olarak katener ölçüsünün denetlenmesinde ve
gereğinde düzeltilmesinde kullanılan bir pantografı var (8. Aralık.
2007).
Özel sektöre ait bir katener bakım ve ölçüm aracı Yenidoğan İstasyonu
civarında (11. Aralık. 2014)
Plasser&Theurer buraj makinesi Ankara Garı doğu kör hattında (30.
Ocak. 2015, Fotoğraf Gülergin Tönük)
Plasser&Theurer dinamik hat stabilizatörü (solda) ve buraj makinesi
(sağda) Ankara Garı doğu kör hattında (30. Ocak. 2015, Fotoğraf
Gülergin Tönük)