Sirkeci (İstanbul) Garı


Sirkeci Gar binasının 1950'lerdeki görünümü (Demiryollarımız, TCDD Matbaası, 1958).


Sirkeci Garı banliyö peronlarının 1950'lerin ikinci yarısındaki durumu. 8 000'ler orijinal kırmızı-beyaz renklerinde ve üç vagonlular (Demiryollarımız, TCDD Matbaası, 1958).


Sirkeci Garı saat kulesindeki tarihi saat (6. Haziran. 2004).


Sirkeci Garı girişi, sağa ayrılıp ikinci köprünün altından geçen hat feribot limanına gidiyor. Buradaki ilginç makasa dikkatinizi çekmek isterim. Aynı iğneden ayrılmamakla birlikte bir makas tamamen ayrılmadan diğeri başlıyor (3. Ağustos. 2002)


Yukarıdaki fotoğrafta feribot iskelesine giden hatların altından geçtiği köprüden çekilen Sirkeci Garı çıkış hatlarının fotoğafı. Önceki fotoğrafta görülen makas da daha ayrıntılı görülebiliyor (3. Ağustos. 2002). Aynı yerin 1988'deki fotoğrafı.


Bu fotoğraf da her iki fotoğrafta da görünen kemerli köprünün üzerinden Sirkeci Garına doğru çekildi (3. Ağustos. 2002).


Sirkeci feribot limanının yoldan ve boru hattını taşıyan kirişlerin arasından görünüşü. Manevra lokomotifi 33 100'lerden (3. Ağustos. 2002).


Feribot iskelesi hatlarının başka bir açıdan görünümü (6. Haziran. 2004).


Feribot iskelesi ve yan hatlarının görünümü (6. Haziran. 2004).


Feribot limanının bir başka görüntüsü (28. Nisan. 2008).


Sirkeci feribot iskelesinde bir feribot (8. Haziran. 2004).


Sirkeci'de yüklenen bir feribot (28. Nisan. 2008)


Feribot Haydarpaşa'ya geçmek üzere Sirkeci'deki limandan ayrılıyor (28. Nisan. 2008).


Ana Sayfaya...