Sirkeci Gar binasının 1950'lerdeki
görünümü
(Demiryollarımız, TCDD Matbaası, 1958).
Sirkeci Garı banliyö peronlarının
1950'lerin
ikinci yarısındaki durumu. 8 000'ler orijinal kırmızı-beyaz renklerinde
ve üç vagonlular (Demiryollarımız, TCDD Matbaası, 1958).
Sirkeci Garı saat kulesindeki tarihi
saat (6. Haziran. 2004).
Sirkeci Garı girişi, sağa ayrılıp ikinci
köprünün altından geçen hat feribot limanına gidiyor. Buradaki ilginç
makasa
dikkatinizi çekmek isterim. Aynı iğneden ayrılmamakla birlikte bir
makas
tamamen ayrılmadan diğeri başlıyor (3. Ağustos. 2002)
Yukarıdaki fotoğrafta feribot iskelesine
giden hatların altından geçtiği köprüden çekilen Sirkeci Garı çıkış
hatlarının
fotoğafı. Önceki fotoğrafta görülen makas da daha ayrıntılı
görülebiliyor
(3. Ağustos. 2002). Aynı
yerin 1988'deki fotoğrafı.
Bu fotoğraf da her iki fotoğrafta da
görünen kemerli köprünün üzerinden Sirkeci Garına doğru çekildi (3.
Ağustos.
2002).
Sirkeci feribot limanının yoldan ve
boru hattını taşıyan kirişlerin arasından görünüşü. Manevra lokomotifi
33 100'lerden (3. Ağustos. 2002).
Feribot iskelesi hatlarının başka bir
açıdan görünümü (6. Haziran. 2004).
Feribot iskelesi ve yan hatlarının
görünümü
(6. Haziran. 2004).
Feribot limanının bir başka görüntüsü (28. Nisan. 2008).
Sirkeci feribot iskelesinde bir feribot
(8. Haziran. 2004).
Sirkeci'de yüklenen bir feribot (28. Nisan. 2008)
Feribot Haydarpaşa'ya geçmek üzere
Sirkeci'deki limandan ayrılıyor (28. Nisan. 2008).