14 000 elektrikli banliyö dizilerinin
tek dizi olarak çalıştığında peronda durması gereken noktayı gösteren
işaret
(Ankara Garı, 30. Aralık. 2001).
Eğer üç dizi olursa bu işaret durma
noktası (Ankara Garı, 9. Mart. 2002).
Sirkeci-Halkalı banliyö hattında banliyö
dizilerinin durması gereken yeri gösteren sabit işaret (22. Ekim. 2003).
Sirkeci garı çıkışında sürat göstergesi.
Fotoğrafın içinden çekildiği dizi ve yanında görünen dizi 8000
(22. Ekim. 2003).
Her iki ucunda da yan hatların makasla
ana hatta bağlandığı istasyonlarda "tampon manevrası" olarak da anılan
ve katarın bir bölümünün lokomotifin de bağlı olduğu kısımdan çözülerek
kontrolsüz olarak itildiği "atma-kaydırma" manevrayı yasaklayan işaret.
Arkadaki elektrifikasyon direğinde görünen iki numaradan üstteki 12.
kilometreyi,
alttaki ise direğin 12. kilometredeki 25 numaralı direk olduğunu
gösteriyor
(Kayaş, 9. Mart. 2002).
Toplu makas kollarından biri.
Yandaki siyah kutu makasın konumunu CTC sistemine bildiren ve makası bu
konumda kilitleyen kontrol kutusu (Kayaş doğu, 9. Mart. 2002).
Tamamen manuel makas kolları ve
üzerlerinde
de makas fenerleri (Marşandiz Doğu, doğuya bakış, 26. Mart. 2002).
Aynı makaslar, batıya bakış (26. Mart.
2002).
Bir başka fenerli manuel makas
(Marşandiz
Garı doğu, 26. Mart. 2002).
Aynı makasın yandan görünüşü, arkada
görünenlerse 22 ve 23 numaralı makaslar. Arkada TVS2000 yataklı vagon
ve
Y32 bojisi görülüyor (26. Mart. 2002).
Aynı makasın diğer tarafı (26. Mart.
2002).
Yine 21 numaralı makasın içindeki
ispirto
lambası (26. Mart. 2002).
Ankara Gar kuşak hattı güney girişinde
TCDD personelini uyaran levha (30. Haziran. 2002).
Sirkeci Garı girişinde yayalar için
bir levha (3. Ağustos. 2002).
Sirkeci Garı girişinde dizel makinelerin
hızının saatte 5 kilometre olması gerektiğini bildiren levha (3.
Ağustos.
2002).
Demiryolunda çeşitli durumları rapor
etmek ve takayyüdat ihbarnamesi verebilmek için kilometrenin 600.
metresi
olduğunu gösteren işaret. Elektrifikasyonla birlikte direk numaraları
bu
işaretlendirmenin yerini almaya başlamıştır (Kayaş, Klm: 12+600, 9.
Mart.
2002)
Haydarpaşa-Ankara hattında Klm.
573+400'ü
gösteren işaret (25. Mayıs. 2003).
Erenköy İstasyonunun doğusunda İstanbul
Ankara demiryolunun 7. kilometresini gösteren kuzey işaret (Klm: 7+000,
29. Nisan. 2002).
Erenköy İstasyonunun doğusunda İstanbul
Ankara demiryolunun 7. kilometresini gösteren güney işaret, rayın ne
kadar
ince olduğuna dikkatinizi çekmek isterim (Klm: 7+000, 29. Nisan. 2002).
Sincan-Sanayi hattında Sincan çıkışı
kilometre 0 olarak geçiyor. Bu hattın 2. kilometresini gösteren işaret
(24. Eylül. 2003).
Irmak-Zonguldak hattında 136.
kilometreyi
gösteren işaret (12. Ekim. 2002).
Demiryolunun eğimini (binde 11.6 çıkış)
ve kaç metre bu eğimle gidildiğini (263 m) gösteren elektrifikasyon
direğindeki
işaret (Erenköy doğu, 29. Nisan. 2002).
Ve benzeri bir eğim işareti daha. Bu
kez binde 10 eğim ile 161 metrelik bir iniş (Erenköy doğu, 29. Nisan.
2002).
Mamak İstasyonunun batı tarafında bir
eğim işareti. Ankara banliyösünün hemen tümünde eğimler elektrifikasyon
direklerinden ayrı olarak dikilen işaretlerle gösterilmiş (30. Haziran.
2002).
Yenişehir İstasyonundan Ankara Garına
binde 8 eğimle 130 metre ineceğinizi gösteren eğim işareti. Bu işarette
okun yönü eğimin iniş mi çıkış mı olduğunu göstermiyor. Zaten bu hattın
normal trafik yönünde işaretin bu yüzü de görünmüyor (30. Haziran.
2002).
Yukarıdaki işaretin diğer yüzü.
Yenişehir
köprüsü üzerinde 74 metrelik kısmın eğimsiz olduğunu gösteriyor (30.
Haziran.
2002).
Yenişehir İstasyonu doğu girişinde binde
14 eğimle 250 metre inileceğini gösteren işaret (11. Ağustos. 2002).
Yenişehir-Kurtuluş arasında binde 1
eğimle 520 metre tırmanılacağını gösteren eğim işareti. Arkada birinci
kilometrenin 37'nci elektrifikasyon direği görülüyor (11. Ağustos.
2002).
Yukarıdaki işaretin arka yüzü binde
18 eğim ile 130 metre inileceğini gösteriyor (11. Ağustos. 2002).
Kurtuluş-Cebeci arasında binde 5 eğimle
255 metre inileceğini gösteren işaret (11. Ağustos. 2002).
Yukarıdaki işaretin diğer yüzü binde
7 eğimle 200 metre tırmanılacağını gösteriyor (11. Ağustos. 2002).
Zeytinburnu-Yenimahalle arasındaki nötr
bölgenin başında bulunan disjonktörü aç işareti (23. Ekim. 2003).
Zeytinburnu-Yenimahalle arasındaki nötr
bölgenin bitiminde bulunan disjonktörü tuttur işareti (23. Eylül. 2003).
Erenköy İstasyonunun denizden
yüksekliğini
(rakım 36 m) ve Haydarpaşa'ya olan uzaklığını (Klm. 6,2) gösteren
işaretler
(29. Nisan. 2002).
Adapazarı Garı girişinde fren bölgesini
gösteren işaret istasyon giriş semaforunun önünde (1. Ağustos. 2002).
Sirkeci-Halkalı arasında bulunan bir
takayyüdat işareti (22. Ekim. 2003).
Ankara Garı girişinde takayyüdat işareti
(22. Mayıs. 2003).
Biri kırmızı biri yeşil çift takayyüdat işareti (4. Kasım. 2004).
Pamukova'daki kazanın ardından yeniden trafiğe açılan demiryolundaki
takayyüdat işareti (9. Ağustos. 2004, Mekece).
TMİ (Telefonla Merkezden İdare) ile
yönetilen Irmak-Zonguldak hattında Klm. 138 civarında telefon prizini
gösteren
işaret (12. Ekim. 2002).
Erenköy istasyonu doğusunda CTC telefonunun yerini gösteren direk
işareti (24. Ekim. 2003).
TMİ ile yönetilen Irmak-Zonguldak
hattında
makaslı istasyona yaklaşmayı belirten beyaz şeritli direkler (12. Ekim.
2002).
Irmak-Zonguldak hattında 136. kilometre
civarında otomobillere hemzemin demiryolu geçidi olduğunu bildiren
işaret
(12. Ekim. 2002).
Polatlı Garının batısında, doğuya bakan ve TCDD 1. Bölgesine
girildiğini gösteren işaret (6. Kasım. 2004).