Marşandiz Garı Doğusunda
katenerin
bittiğini
gösteren bir işaret. Genellikle bu tip istasyonlarda taşıyıcı
tel olmaz
(Örn. Haydarpaşa Garı, Pendik servis hatları, şimdi olmayan
Ankara Garı
depoları gibi). Direğin kenarındaki gevşek tel toprak hattı
(30.
Aralık.
2001).
Arifiye-Adapazarı hattı kısa
olduğu
(11 km) ve fazla yükü olmadığı için bu bölgede taşıyıcı tel
yoktur
(Mithatpaşa
İstasyonu güneyi, 1. Ağustos. 2002).
Ankara Garı kuşak hattında da
taşıyıcı
tel yoktur (30. Haziran. 2002).
Tellerin askı noktalarının
yumuşak
olması
iki açılı pandülle sağlanmıştır (30. Haziran. 2003).
Tel değişimi de taşıyıcısız
olarak
yapılır
(30. Haziran. 2003).
Tel değişiminde de askının esnek
olması
için açılı pandül kullanılmıştır (30. Haziran. 2003).
Tel değişiminde geçişin orta
noktası.
Arkada görünen Kayaş-Ankara seferini yapan 14
000
banliyö dizisi (30. Haziran. 2003).
Te değişiminin orta nokta
ayrıntısı
(30. Haziran. 2002).
Ankara Garı kuşak hattının kuzey kısmı (5. Nisan. 2011).
Ankara
Garı kuşak hattının kuzey kısmından askı ayrıntısı (5.
Nisan. 2011).
Ankara Garı kuşak
hattının kuzey kısmından direk ayrıntısı (5. Nisan. 2011).
Ankara Garı kuşak hattının
kuzey kısmından direk ayrıntısı (5. Nisan. 2011).
Ankara Garı kuşak hattının
kuzey kısmından direk ayrıntısı (5. Nisan. 2011).