Adapazarı'ndaki tesiste montajı yapılan ilk Hyundai-Rotem banliyö
dizisi
(Fotoğraf: Faruk SINIR).
Bu dizilerin orta vagonunda çekiş ve iki adet pantograf var. Ayrıca 8 000 ve 14 000'lerden
farklı olarak vagonlar arasında körük var (Fotoğraf: Faruk
SINIR).
Dziinin ucu ve makinist kabini. Bu dizilerde de 8 000 ve 14 000'ler gibi Scharfenberg bağlantı kullanılmış (Fotoğraf: Faruk
SINIR).
Dizinin önünün başka bir açıdan görünüşü
(Fotoğraf: Faruk
SINIR).
Dizi Ankara Garından Yenişehir İstasyonuna doğru tırmanıyor (20. Mart.
2009).
...ve Yenişehir istasyonuna girmek üzere (20. Mart. 2009).
E 23 001 Kayaş-Ankara seferini tamamlayıp Ankara Garına girmek üzere
Yenişehir İstasyonundan çıkmış (19. Aralık. 2009).
E 23 004 Ankara garında ihtiyatta bekliyor. Önde görünen ise 14 000 banliyö dizisi (18. Kasım. 2010).
E 23 004 sabah
güneşiyle birlikte Ankara Garına giriyor (5. Şubat. 2011).
E 23 004 üzerinde güneşin parlaması, Ankara Garı banliyö peronuna doğru
ilerliyor (5. Şubat. 2011).
E 23 023 Sincan'a hareket etmek üzere Kayaş istasyonunda bekliyor (18.
Kasım. 2010).
Haydarpaşa'da bekleyen E 23 028 (solda) ve E 23 017 (sağda) (4. Şubat.
2011).
E 23 008 Haydarpaşa Garından çıkmış, Söğütlüçeşme'ye doğru giden
rampayı tırmanıyor (4. Şubat. 2011).
Kayaş-Ankara seferni tamamlayan bir E 23 000 Ankara Garına girmek
üzere. Önde yeni hızlı tren garı inşaatı (eski Ankara Buharlı Lokomotif
Müzesinin bulunduğu yerde) görülüyor (23. Ekim. 2014)
Aynı dizi garda üçüncü perona giriyor. İnşaat çalışmaları nedeniyle
banliyö peronları kapandığı için banliyö servisi bir zamanlar banliyö
peronları yokken 14 000'lere himet vermek
üzere yükseltilen üçüncü peronda devam ediyor (23. Ekim. 2014)
Kayaş-Sincan seferi
yapan bir E 23 000 elektrikli banliyö dizisi Ankara Uzun Kaynaklı Ray
Fabrikasının önünden geçiyor (11. Aralık. 2014)