DH 9500'ün ölçüleri ve güç
aktarım
sisteminin
ana hatları
TÜLOMSAŞ tarafından üretilen DH 9
500
lokomotif bir DE 24 000 tarafından
çekiliyor
(Marşandiz
Garı 26. Mart. 2002).
Bir DH 9500 lokomotif Ankara Garı
doğusunda
yolcu vagonlarına manevra yaptırıyor (2. Mayıs. 2003).
Aynı lokomotif Ankara Garı
doğusunda
(2. Mayıs. 2003).
Aynı lokomotif vagonları
bırakmış.
Egzosundan
çıkan koyu siyah duman lokomotifin neden bu kadar kirli
göründüğünü
açıklıyor
(2. Mayıs. 2003).
Mithatpaşa Garında manevra yapan
DH
9 500 (30. Nisan. 2004).
Sapanca civarında, TEM üzerindeki
mola
yerinden balast katarı çeken bir DH 9 500 (2. Haziran. 2004).
DH 9 519 Haydarpaşa Garında, yavaş yavaş emekliliğe hazırlanan
DH 6 500'lerden manevra görevini
devralıyor (27.
Eylül. 2004).
Haydarpaşa Garında TVS 2000 yolcu vagonlarına manevra yaptıran
DH 9519
(26. Eylül. 2004).
Adana Depoda servis dışı bekleyen DH 9 500'ler (9. Aralık.
2004).
DH 9 525 Eskişehir Garında (8. Nisan. 2005).
DH 9 517 Ankara Garındaki manevrayı tamamlamış, Marşandiz'e
dönmek
üzere harekete geçmiş (11. Mayıs. 2005).
DH 9 523 Mithatpaşa İstasyonunda manevra yapıyor (25. Ağustos.
2005).
Haydarpaşa garında artık yolcu vagonlarına DH 9 500 ve DH 7 000'ler manevra yaptırıyor, son
kalan DH 6 500'ler ise yük treni
manevrasında
kullanılıyor. DH 9 512 TVS2000'lerden oluşan bir diziyi kuşak
hattına
götürüyor (26. Ağustos. 2005).
DE 9 520 Haydarpaşa garında manevrada (26. Ağustos. 2005).
DH 9 526 Konya Gar sahasında manevra yapıyor (8. Ekim. 2005).
DH 9 512 Sirkeci'den Demiryolu III feribotuyla Haydarpaşa'ya
gelen yük
vagonlarını boşaltıyor (24. Mayıs. 2007).
DH 9 521 Haydarpaşa Garında doğuya ilerlemek için sinyalin
açılmasını
bekliyor (4. Şubat. 2011).
DH 9 519 Eskişehir Garında manevra yapıyor (24. Haziran.
2006).