E 52 516 Bir ekspres treni çekiyor.
Ortada, iki tutunma sapının arasında görünen dikdörtgen, küçük fiş iki
lokomotifin tek kabinden kumandasını sağlayan "çift kumanda kuplin"
fişi
(Marşandiz Durağı, 30. Aralık. 2001)
E 52 500 Ankara Garı doğusundaki kuşak
hattının kuzey kısmında manevra yapıyor (18. Mayıs. 2002).
E 52 500 Ankara Garı doğusundan Açık
Hava Buharlı Lokomotif Müzesinin önünden geçip gara giriyor (18.
Mayıs. 2002).
E 52 500 Ankara Garı doğusundan manevra
için gardan çıkıyor (1) (21. Haziran. 2002).
E 52 500 Ankara Garı doğusundan manevra
için gardan çıkıyor (2) (21. Haziran. 2002).
E 52 500 Ankara Garı doğusundan manevra
için gardan çıkıyor (3). Aynı zamanda Kayaş yönüne giden 14 000 banliyö
dizisi de gardan çıkıyor. (21. Haziran. 2002).
E 52 500 Ankara Garı doğusundan
manevranın
ardından eski Ankara istasyon binasının önünden geçip gara giriyor
(4)
(21. Haziran. 2002).
Bir E 52 500 Sapanca gölü kıyısında
Arifiye yönüne doğru gidiyor (1. Ağustos. 2002).
E 52 500 tarafından çekilen ve M10
vagonlarından
teşkil edilmiş bir ekspres tren Sapanca gölü kıyısında Haydarpaşa
yönüne
gidiyor (2. Haziran. 2004).
E 52 500 Adapazarı Ekspresi ile
Adapazarı
gar girişine yaklaşırken (1. Ağustos. 2002).
Sirkeci Garı'nda bir E 52 500.
Lokomotifin
yanındaki yük vagonunun üzerinde hurdaya ayrıldığını gösteren "ISKAT"
yazısı
görülebiliyor. DRS sistemine has İngiliz makası
durum
göstergelerinden iki tanesi yerde fotoğrafa girmiş (29. Nisan. 2002).
E 52 500'lerden bir tanesi 8
000 banliyö dizileri ile birlikte Sirkeci Depoda. Yerde DRS
sismenine has İngiliz Makası durum göstergelerinden biri de yine
fotoğrafa
girmiş (22. Ekim. 2003).
Sirkeci tarafında çalışan E 52 500'lerin
iki pantografı da 1950 mm başlık genişliğine sahip. Fotoğraftaki E 52
508'in
durumu ise biraz farklı (Sirkeci Garı, 3. Ağustos. 2002).
Bu makinalardan E 52 508'in bir
pantografı
herhalde zarar gördüğü için olsa gerek TCDD'nin diğer elektrikli
taşıtlarında
kullanılan Faiveley pantograf ile değiştirilmiş. Gabarisi yüksek olduğu
için zaman zaman sorunlara neden olan bu lokomotifte yeni takılan
pantograf
daha da yüksek olmuş (Sirkeci Garı, 3. Ağustos. 2002).
E 52 501 Sirkeci Garı DRS
sinyal direğinin önünde bekliyor (22. Ekim. 2003).
Bir E 52 500 Sirkeci Garının batısında
ekspres treni çekiyor (3. Ağustos. 2002).
Faiveley pantograflı bir E 52 500
Sirkeci
Garında TVS 2000 vagonlarla birlikte (22. Ekim. 2003).
Ankara Marşandiz Garında yolcu
vagonlarının
arasında bir E 52 500 (22. Şubat. 2003).
Ankara Garında bir E 52 500 katarı kuşak
hattında döndürmek üzere götürüyor (9. Mart 2003).
E 52 500 katarı kuşak hattında
döndürdükten
sonra (9. Mart. 2003).
Haydarpaşa-Adapazarı seferini yapan
Adapazarı Ekspresini çeken E 52 500 Mithatpaşa istasyonunda dururken.
Arkada
özel sektöre ait borular yük vagonlarına vinç yardımıyla yükleniyor
(19.
Nisan. 2003).
E 52 516 tarafından çekilen Adapazarı
ekspresi Erenköy tren istatsyonunu Haydarpaşa yönüne devam etmek üzere
terk ederken 14 000 banliyö dizisi de istasyona giriyor (24. Ekim.
2003).
E 52 500 tarafından çekilen ve
arkadaşım Tuncay Yurdağül'ü götüren
Adapazarı
Ekspresi Haydarpaşa Garında hareket emrini almış (24. Ekim. 2003).
E 52 513 Haydarpaşa Garına giriyor (23.
Ekim. 2003).
Haydarpaşa garında bir E 52 500, solda bir DH 6 500
manevra lokomotifi ve sağ arkada bir E 43 000
lokomotif (26. Eylül. 2004).
E 52 509 Ankara Garında (27. Eylül. 2007).
E 52 516 yeni renkleriyle Adapazarı Ekspresini Haydarpaşa Garına
getiriyor. Arkada, bir E 43 000 (26. Eylül.
2004).
Azami hızı saatte 160 kilometre olan E 52 521 Ankara Garında Başkent
Ekspresini Haydarpaşa'ya götürmek için hazır (6. Kasım. 2004).
Sağ tarafta cumbası gözüken Mithatpaşa
İstasyonunda,
Tüvasaş'ta onarımı yapılan vagonları Mithatpaşa-Büyük Derbent hattında
tecrübeye götürmek üzere bekleyen yeni renkleriyle 52522 (Fotoğraf,
Faruk SINIR, 22. Kasım.
2004).