1953-1954 yıllarında 38 adet alınmıştır.
33 100 Dizel hidrolik
manevra lokomotifinin ön ve yan çizimleri.
33 100 manevra lokomotifi ilk günlerinde
(Demiryollarımız, TCDD İzmir Matbaası, 1958).
Sirkeci gar sahasında manevra işlerini
yürüten 33 100 lokomotif. Lokomotifin çevresindeki direkler DRS
manevra sinyal direkleri (3. Ağustos. 2002).
Sirkeci'deki feribot limanında manevra
işlerini yapan 33 100 manevra lokomotifi (3. Ağustos. 2002).
33 113 Sirkeci Garı perondaki
uluslararası
treni çıkartmaya hazırlanıyor (23. Ekim. 2003).
33 115 Sirkeci Garında manevra yapıyor. Açık kapaklardan lokomotifin
güç kaynağı olan dizel motor görülebiliyor (26. Ağustos. 2005).
33 115'i vagonlardan ayırmak için manevracı araya girmek üzere (26.
Ağustos. 2005).
33 120 Sirkeci Gar manevra sahasında
dinleniyor (6. Haziran. 2004).
33 120'nin farklı bir açıdan görünüşü
(6. Haziran. 2004).
33 125 Sirkeci Garı manevra sahasında
vagonların üzerine henüz yanaşmış ve motoru yeni kapatılmış.
Lokomotifin
iki tarafında DRS sinyal direkleri ve arkada su
kulesi
görülüyor. (6. Haziran. 2004).
33 125'in makinisti biyel yataklarını
yağlıyor ve boşluklarını kontrol ediyor (6. Haziran. 2004).
Uzaktan tekerlekler küçük gibi görünse
de makinist tekerleklerin boyutlu hakkında fikir veriyor. Makinistin
hemen sağında görülen karşı-ağırlık hidrolik şanzımana bağlı ve
biyeller aracılığıyla üç dingili de tahrik ediyor (6. Haziran.
2004).
Makinist kutuları yağlayarak lokomotifin
gölgesinde ilerliyor.
Arkada solda görünen kırmızı-yeşil lokomotif E 52
500,
markizi görünen mavi-lacivert dizi ise tarihi 8 000
(6. Haziran. 2004).
Uluslararası bir yolcu trenine manevra yaptıran 33 100 lokomotif. Açık
kapaklardan dizel motoru ve motor soğutma radyatörü görülebiliyor (26.
Ağustos. 2005).
Halkapınar deposunda yorgun bedenini dinlendiren 33 103 lokomotif (23.
Nisan. 2006)
Halkapınar Deposundaki 33 103
lokomotife ait üretci plaketi (23. Nisan. 2006).