Seyir Teli, Askı Sistemleri, Pandüller


Marşandiz Garı Doğusunda katenerin bittiğini gösteren bir işaret. Genellikle bu tip istasyonlarda taşıyıcı tel olmaz (Örn. Haydarpaşa Garı, Pendik servis hatları, şimdi olmayan Ankara Garı depoları gibi). Direğin kenarındaki gevşek tel toprak hattı (30. Aralık. 2001).


Arifiye-Adapazarı hattı kısa olduğu (11 km) ve fazla yükü olmadığı için bu bölgede taşıyıcı tel yoktur (Mithatpaşa İstasyonu güneyi, 1. Ağustos. 2002).


Ankara Garı kuşak hattında da taşıyıcı tel yoktur (30. Haziran. 2002).


Tellerin askı noktalarının yumuşak olması iki açılı pandülle sağlanmıştır (30. Haziran. 2003).


Tel değişimi de taşıyıcısız olarak yapılır (30. Haziran. 2003).


Tel değişiminde de askının esnek olması için açılı pandül kullanılmıştır (30. Haziran. 2003).


Tel değişiminde geçişin orta noktası. Arkada görünen Kayaş-Ankara seferini yapan 14 000 banliyö dizisi (30. Haziran. 2003).


Te değişiminin orta nokta ayrıntısı (30. Haziran. 2002).


Ankara Garı kuşak hattının kuzey kısmı (5. Nisan. 2011).


Ankara Garı kuşak hattının kuzey kısmından askı ayrıntısı (5. Nisan. 2011).


Ankara Garı kuşak hattının kuzey kısmından direk ayrıntısı (5. Nisan. 2011).


Ankara Garı kuşak hattının kuzey kısmından direk ayrıntısı (5. Nisan. 2011).


Ankara Garı kuşak hattının kuzey kısmından direk ayrıntısı (5. Nisan. 2011).


Ana Sayfaya...