E 23 000
Hyundai-Rotem Elektrikli Banliyö Dizileri



Adapazarı'ndaki tesiste montajı yapılan ilk Hyundai-Rotem banliyö dizisi (Fotoğraf:
Faruk SINIR).


Bu dizilerin orta vagonunda çekiş ve iki adet pantograf var. Ayrıca 8 000 ve 14 000'lerden farklı olarak vagonlar arasında körük var
(Fotoğraf: Faruk SINIR).


Dziinin ucu ve makinist kabini. Bu dizilerde de
8 000 ve 14 000'ler gibi Scharfenberg bağlantı kullanılmış (Fotoğraf: Faruk SINIR).


Dizinin önünün başka bir açıdan görünüşü (Fotoğraf: Faruk SINIR).


Dizi Ankara Garından Yenişehir İstasyonuna doğru tırmanıyor (20. Mart. 2009).


...ve Yenişehir istasyonuna girmek üzere (20. Mart. 2009).


E 23 001 Kayaş-Ankara seferini tamamlayıp Ankara Garına girmek üzere Yenişehir İstasyonundan çıkmış (19. Aralık. 2009).


E 23 004 Ankara garında ihtiyatta bekliyor. Önde görünen ise 14 000 banliyö dizisi (18. Kasım. 2010).


E 23 004 sabah güneşiyle birlikte Ankara Garına giriyor (5. Şubat. 2011).


E 23 004 üzerinde güneşin parlaması, Ankara Garı banliyö peronuna doğru ilerliyor (5. Şubat. 2011).


E 23 023 Sincan'a hareket etmek üzere Kayaş istasyonunda bekliyor (18. Kasım. 2010).


Haydarpaşa'da bekleyen E 23 028 (solda) ve E 23 017 (sağda) (4. Şubat. 2011).


E 23 008 Haydarpaşa Garından çıkmış, Söğütlüçeşme'ye doğru giden rampayı tırmanıyor (4. Şubat. 2011).


Kayaş-Ankara seferni tamamlayan bir E 23 000 Ankara Garına girmek üzere. Önde yeni hızlı tren garı inşaatı (eski Ankara Buharlı Lokomotif Müzesinin bulunduğu yerde) görülüyor (23. Ekim. 2014)


Aynı dizi garda üçüncü perona giriyor. İnşaat çalışmaları nedeniyle banliyö peronları kapandığı için banliyö servisi bir zamanlar banliyö peronları yokken 14 000'lere himet vermek üzere yükseltilen üçüncü peronda devam ediyor (23. Ekim. 2014)

Kayaş-Sincan seferi yapan bir E 23 000 elektrikli banliyö dizisi Ankara Uzun Kaynaklı Ray Fabrikasının önünden geçiyor (11. Aralık. 2014)

Ana Sayfaya...